العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

اینجا قاب زندگیست که در آن

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مدیر وبلاگ

آخر الزمان!

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ق.ظ

emam mahdi

امروز ظهر بود.

من و دوستم سوار اتو بوس شدیم!

رفتیم جلوتر که جایی برای نشستن پیدا کنیم!جایی نبود!

سرپا ماندیم!

یک دفعه پیر مردی که روی صندلی کنارمان نشسته بود گفت!

میخواید من بلند شم شما بشینید!

من تعجب کردم!

آخر آن پیر مرد با آن پادرد که با چشمانم دیدم که بعد پیاده شدنش به زور راه میرفت و بدن خمیده ای داشت چرا این حرکت را انجام داد!

برایم جای سوال دارد!!!!!

اما اگر به جای همان پیر مرد یه جوون به قول بعضیا امروزی بود و جای ما یه پیر مرد،آیا براش بلند میشد؟!؟

عجیب ناراحتم!

در این آخر الزمان همه چی برعکس شده!

اماما با آمدنت این آخرالزمان تلخ را برایمان شیرین کن!!!!!!!!!

یعنی میشود که این رمضان ،رمضان ظهور آقا باشد؟!؟

با دهان روزه ،لب های خشک،آقایمان را ببینم!؟!؟

خدایا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۱۷
  • ۱۲۸۲ نمایش
  • محمد حسین عباسی

امام زمان(عج)

نظرات  (۸)

  • محمد مصطفی پور
  • سلام به داداش خوبم
    من به این قضیه یه جور دیگه نگاه میکنم،هر چند نمیشه از همین یه برخورد در مورد افراد قضاوت کرد ولی چه خوبه که آدم تا آخر عمرش همینجوری زیبا زندگی کنه،در عین نداری سخاوتمند باشیم،در اوج قدرت (برای انتقام گرفتن) بخشنده باشیم،ان شاء الله که اون بنده خدا هم مشمول این آیه سوره حشر باشه :
    و یؤثرون علی انفسهم و لو کان بهم خصاصة

    و اما در مورد آخرالزمان
    درسته تلخی ها و بدی ها تو این دوره به اوج خودش میرسه ولی شیرینی ها و خوبیهایی هم هست که در اوجن و زمینه رو برای ظهور فراهم میکنن
    من خواهش میکنم همه چیز رو سیاه نبین چند تا لکه سفید درخشان هم همیشه هست که از پس همه سیاهی ها بر میان
    کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة باذن الله
    دعا کنیم و تلاش کنیم خوب باشیم و خوب بمونیم و مهمتر اینکه خوب تأثیرگذار باشیم

    کاش در این رمضان لایق دیدار شویم
    سحری با نظر لطف تو بیدار شویم
    کاش منت بگذاری سرمان مهدی جان
    تا که همسفره تو لحظه افطار شویم

    اللهم صل علی خاتمهم و قائمهم المستور عن عوالمهم
    اللهم و ادرک بنا ایامه و ظهوره و قیامه

    التماس دعا داداش خوبم
    مواظب خوبیهاتم باش
    پاسخ:
    البته
    این آخر الزمان که فقط تلخی نیست!اما موضوع بحثم الان رو تلخیاش بود والا حتما خوبی هایی هم وجود داره!
    این جور نگاه کردنتونم برام جالب بود!
    خیلی خوبه!
    ممنون
    التماس دعا
    یاعل(ع)
    سلام
    راستش نمیشه چنین ماجرایی بر حسب آخرالزمانی گذاشت ...
    میشه؟!
    پاسخ:
    من اشتباه کردم!خوبه؟!!!!!
    به عنوان شوخی!یعنی من هر پستی میذارم باید تفسیرشم بزارم؟؟!؟!(لبخند)
    نه چکیده مطلب اینه!
    امروزه همه چی برعکس شده!نه فقط این مثال بلکه خیلی چیزای دیگه!
    درسته ممکنه الان آخر الزمان نباشه و همه ی نشانه هاش ایجاد نشده و آینده ی بد تری از نظر این چیزایی که برامون مهمه(با وجود این که چیزهای خوبی هم که حتما هست)!
    این یه مثال خیلی خیلی معمولیه!اماآره میشه گذاشت!
    دیگه دیگه...
    و دیگر هیچ...
    برام دعا کن
    یاعلی(ع)
  • سید ابو الفضل
  • سلام.این چند روزه که به وبلاگ هردوتاتون سر میزنم،هر روز چیزای بیشتری ازتون یاد میگیرم! هم تو هم محمد جواد! دل نوشته هاتون......عالیه! ولی شما نشنیده بگیرین![چشمک]

    اللهم رب شهر رمضان الذی انزلت فیه القرآن وافترضت علی عبادک فیه الصیام.....

    کاش در مهمانسرایت جا نمیدادی مرا!

    یا دلی دیوانه وشیدا نمیدادی مرا!

    خلعت تقوا که پوشاندی مرا،شد پاره کاش!

    در کنار سفره ی خود جا نمیدادی مرا!

    گر بنا باشد به جرم معصیت دوزخ روم!

    کاش نام عاشق مولا نمیدادی مرا!

    گر که نیت بود از اول مرا آتش زنی!

    کاش مِهر حضرت زهرا نمیدادی مرا!

    من به دلگرمی غفران تو عصیان کرده ام!

    کاش از "لاتقنطوا" امضا نمیدادی مرا!

    باورم میشد اگر از چشم تو افتاده ام!

    گر نشان زان یوسف زهرا نمیدادی مرا!

    اون"کاش....."های پُست قبلت واسه اینجا بود! به نظرم![چشمک]

    اردتمندیم.....خیلی.....!!!! مخصوصا محمد جواد.[گل]

    التماس دعا.(الف.ش) یا علی

    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم!
    فقط از این چیزا نگو که جنبه نداریم(چشمک)
    آره اون ای کاش هام این جاهم میتونه باشه!
    شعر خیلی زیبایی بود!
    راستشو بگو از کجا میاری اینا رو؟؟!؟؟
    نکنه خودت شعر میگی ،ها؟؟؟!؟
    (خدا نگهدارت باشه)
    یاعلی(ع)
    سلام علیکم
    ویلاگ نو مبارک
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون!
    ان شا الله با رویکردی نو و تفکری بهتر!
    محتاجیم!
    یاعلی(ع)
    محتاجیم
    پاسخ:
    به چی؟؟!؟!؟
    سلام
    اول یک سئوال ، اصولا شما بعد از هر جمله ی خودتان یک علامت تعجب میگذارید؟
    آخه مگه ظهر بودن تعجب داره؟
    اولین جمله ی خودتان را خوب نگاه کنید .

    اما در کل پست خوبی بود
    فقط یک ذره زود به نتیجه رسیدید
    من واقعا درگیر المپیاد دانشجویی هستم
    انشاالله آخر هفته درباره ی نوع بلاگتان مشاوره هایی میدهم
    و اینکه ؛ درباره ی آقا محمدجواد گل ...
    التماس دعا

    پاسخ:
    این یه عادته!
    آره معمولا میذارم!
    حالا شما ببخشید(لبخند)دیگه تکرار نمیشه!
    ان شا الله که موفق میشید!
    دستتون درد نکنه!
    محتاجیم!
    خیلی دعا کنید!
    یاعلی(ع)!
    به دعا
  • سید ابوالفضل
  • بسم الله.....

    ....سَیِّدی لَعَلَّکَ عَن بَابِکَ طَرَدتَنی وَ عَن خِدمَتِکَ نَحَّیتَنی اَو لَعَلَّکَ رَاَیتَنی مُستَخِفّاً بِحَقِّک فَاَقضَیتَنی، اَو لَعَلَّکَ رَاَیتَنی مُعرِضاً عَنکَ فَقَلَیتنی، اَو لَعَلَّکَ وَجَدتَنی فی مَقامِ الکاذِبینَ فَرَفَضتَنی........اَو لَعَلَّکَ بِجُرمی وَ جَریرَتی کافَیتَنی، اَو لَعَلَّکَ بِقِلَّة حَیاتی مِنکَ جازَیتَن،فَاِن عَفَوتَ یا رَبّ فَطالَ ما عَفَوتَ عَنِ المذنبینَ قبلی.....

    ای سید من..... شاید تو مرا از درگاه لطفت رانده ای، و از خدمت بندگیت دور ساخته ای،یا شاید دیدی که من حق بندگیت را خفیف شمردم بدین جهت از درت مرا دور کردی، یا آن که دیدی من از تو روی گردانم بدین سبب بر من غضب فرمودی، یا آنکه در مقام دروغگویانم یافتی لذا از نظر عنایتت دور افکندی،......یا شاید به جرم و گناهم مکافات کردی، یا شاید به بی شرم و حیایی با حضرتت مجازاتم نمودی، به هر حال ای خدای من، اگر عفو کنی شایسته است که پیش از من چه بسیار گنهکاران را عفو کرده ای........

    التماس دعای ویییژژژژژژژژژژه! یا علی(الف.ش)

    پاسخ:
    خیلی زبا بود.
    محتاجیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">