العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

اینجا قاب زندگیست که در آن

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مدیر وبلاگ

تجدید عهد

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۴۶ ق.ظ

مدتی بود که دستم به قلم نمیرفت،نمیتوانستم،اذیت می شدم.

تا دوشب پیش که کتاب زندگی کربلایی کاظم را خواندم،بدجوری تحت تاثیر قرار گرفتم.

شب بود و سکوت همه جا را فرا گرفته بود،همین طور داشتم میخواندم و اتفاقاتش را در ذهنم تجسم میکردم که یک دفعه موهای بدنم سیخ شد.

خیلی عجیب بود!

اگر بخواهم داستان زندگی اش را بگویم طولانی می شود،اما دیگر میفهمم جواب این ها را:

-پاداش خوبی چیست؟

-پاداش این همه رعایت کردن ها چیست؟

گرفتم جوابش را،تقریبا خوب هم گرفتم...

واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.

خدایا میخواهم خوب باشم،تصمیم جدی دارم!

ای خدا...

هی...

ای کاش زودتر می فهمیدم ولی هنوز دیر نیست...

اصلا یادم نبود..

ببخشید حاجی اصلا کلا فراموشت کرده بودم.

یک نگاهی به ما بنداز،دعا کن برایم جدی میگویم.

                                                                               وتجدید عهدی دوباره...

واین را هم گوش کنید(کوتاه ولی زیبا):



دریافت

و این هم صفحاتی رو که از این کتاب خوندم:
دانلود
حجم: 3.08 مگابایت
توضیحات: صفحاتی از کتاب داستان حافظ قرآن شدن کربلایی کاظم


شهید همت

نظرات  (۱۳)

  • مسافر رضوان
  • س.
    اسم کتاب چیه؟بگید ماهم استفاده کنیم.

    پاسخ:
    سلام
    اسمش اینه.
    داستان حافظ قرآن شدن کربلایی کاظم.

    " گر از درت برانی***ور نزد خود بخوانی

    رو کن به هر که خواهی***گل پشت و رو ندارد"


    سلام و رحمه الله
    با "آیا عشق یک دروغ بزرگی نبود که به جامعه بشریت گفته شد؟" بروزم :)

    " گر از درت برانی***ور نزد خود بخوانی

    رو کن به هر که خواهی***گل پشت و رو ندارد"


    سلام و رحمه الله
    با "آیا عشق یک دروغ بزرگی نبود که به جامعه بشریت گفته شد؟" بروزم :)
  • محمدجواد نیکزاد
  • سلام علیکم
    غفلت ، واژه ای که من دچارش شدم ؛ دعا کنید
    دعا کنید برایمان که از دست رفتیم
    از تصویر خیلی استفاده کردم ؛ در واقع وقتی چشمانمان را آسمان می کنیم که بعضی چیزها را نبینیم ..
    یا مهدی ادرکنی
    پاسخ:
    وعلیک السلام
    محتاجیم
    بابا من فکر کردم دیگه رفتی ماشا الله.
    باش داداشی.
  • محمدجواد نیکزاد
  • آقا محمدم بهت عجب کتابایی میده ها !
    خدا خیرش بده
    پاسخ:
    سلام
    آقا محمد نداده که!
    نزدی این دفعه خالو(چشمک)
    داشتم اما نخونده بودم.....
    سلام علیکم...
    خیلی قشنگ بود...
    خوشحال میشم به من هم سربزنید...با یه سوال بروزم!
    راستی شما چی میگید؟
    منتظر حظورتون
    یازهرا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    چشم حتما
    .......
    یاعلی
  • محمد مصطفی پور
  • سلام به داداش خوبم
    بالاخره بعد 4 هفته یه پست گذاشتی !
    یه نکته ای که تو این کتاب خیلی منو به خودش مشغول میکنه اهتمام کربلایی کاظم به کسب حلاله که تأثیر شگرفش رو تو زندگیشون میبینیم،کتاب دیگه ای که اینجوریه "خاکهای نرم کوشک" شرح خاطرات سردار شهید عبدالحسین برونسی هست که باز هم اهتمام شهید به لقمه حلال از دوره نوجوونی اعجاب آوره و تأثیرش در روحیات شهید و کراماتی که از ایشون ذکر شده
    خدا کنه ما هم ذره ای به این نکته بسیار مهم توجه کنیم و ان شاء الله برکاتش رو تو زندگیمون ببینیم
    .
    شما که خوبی و میخوای خوبتر بشی من چه گلی باید به سرم بگیرم ؟
    دعا کن برای ما،خیلی زیاد
    .
    راستی به برنامه هات برس،مدیرعامل و هیئت مدیره به من اولتیماتوم دادن،نذار اخراج بشم ! :-)
    پاسخ:
    سلام
    آره دیگه!
    آره خیلی پایبند بودن به این که روزی حلال کسب کنن.
    نه آقا ما بدیم!
    محتاجیم،خیلی زیاد.
    چشم حتما
    من داستان زندگی ایشون رو خوندم واقعا زیبا و آموزنده است...


    پاسخ:
    سلام
    بله ،واقعا!
    سلام آقا محمدحسین:
    به به!چه عجب!چشممون به جمال پست جدیدتون روشن شد!!
    چشم ما به جمال خودتون که دیر به دیر روشن میشه!!
    ولی جدا از شوخی و انتقاد و ...(که خودت میدونی و من!!!)،خوشحال شدم که پست جدید نگاشتی.
    پاسخ:
    سلام
    بله دیگه.
    هی...
    بله بله.
    خیلی ممون.
    التماس دعا
  • سید ابوالفضل
  • سلام!

    باز خوشبحال جناب "رعد" که چشمشون به جمال آقا محمد حسین روشن میشه!

    حتی دیر به دیر!!!!

    ما سعادت اونو هم نداریم!

    هی........

    پاسخ:
    چرا اینو میگید آخه؟
    زشته!
    بده!
    هی...
  • سید ابوالفضل
  • تا روز مسابقه.....

    یا علی مدد. (الف.ش)

    پاسخ:
    سلام
    حالا کی هست؟
    ---------
    راستی وقتی پیامک دادی بعد جوابم گوشیم خاموش شد آخرای شارژش بود گذاشتم تو شارژ و رفتم شام بخورم و شادم رفت دوباره بیام سر وقتش.(لبخند)
    شما بزرگواری ،ببخش.
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • تاکدام روز و ماه باید مسافر دنیای غفلتها باشم...

    سلام بزرگوار
    به خاطر تاخیر عذر میخوام.


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم.
    الهی آمین.
    سلام
    پاسخ:
    slam
    سر میزنم ان شا الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">