العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

اینجا قاب زندگیست که در آن

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مدیر وبلاگ

دست با برکت

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۱۷ ب.ظ
و چه دست با برکتی.
ای کاش این دست با برکت بر روی سر من کشیده می شد.


دست آقا

نظرات  (۸)

سلام به داداش خوبم
یکی از راههاش اینه که تو حفظ قرآن حرف برای گفتن داشته باشی
.
امروز صبح که دلمو حسابی سوزوندی،قرار ما برای کربلا رفتن پایان حفظ شما،تا اون موقع منم وقت دارم خودمو آماده کنم
.
التماس دعا
یا زینب س
پاسخ:
سلام
چشم.
.
واقعا دلتون سوخت؟
ببخشید واقعا!
سعی خودم رو میکنم.
چشم دعا میکنم.
محتاجیم.
باافتخارلینگ شدید
پاسخ:
سلام شما هم لینک شدید.
  • سید ابوالفضل
  • سلام! برای خدا که کاری نیست!!!!!

    شما هم که الحمدلله از نظر قرآنی که پتانسیلشو داری!

    زیاد سخت نیست! نزدیکه......

    پاسخ:
    سلام
    آره...
    خیلی ممنون.
    سلام

    *پرند 1....صوتی*.....حتما گوش کنیم...

    http://zareh.blog.ir/post/178

    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    سر میزنم ان شا الله.
  • راوی کوچک سیره شهدا
  • سلام

    علارغم اینکه سنگرمون فعلا تعطیله
    هم مجازی وهم واقعی

    ولی چون دیدم ناراحتی که سر نمی زنیم

    سر زدم خوندم
    گرچه اومدم چند روز پیش فکر کنم نظر ندادم

    مواظب خودت باش
    مارو از دعای خیرت بی نصیب نزار
    پاسخ:
    خواهش
    سلام و رحمه الله
    با"حس هفتم من حس حسینی..."بروزم.
    منتظرتون هستم.
    وبلا گتون بسیار بسیار زیبا...


    نکند باز شده ماه محرم که چنین میزند آتش به دل فاطمه آهت
    به فدای نخ آن شال سیاهت به فدای رخت ای ماه!بیا،صاحب این
    بیرق و این پرچم و این مجلس و این بزم تویی، آجرک الله!
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون که سر زدید.
    سر میزنم .
  • فدایی زینب...
  • ان شاءالله
    التماس دعا
    پاسخ:
    ان شا الله.
    شد علقمه شرمنده بر احوال سقای حسین
    شد در کنارش کشته آن سردار والای حسین
    این کودکان تشنه لب در انتظار عم خود
    بین از غم باب الحوائج قدشان خم می شود
    بروزم با مطلبی در مورد اشتباه شیعه
    پاسخ:
    سلام
    حتما سر میزنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">