العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

اینجا قاب زندگیست که در آن

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مدیر وبلاگ

قدر

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ق.ظ

شب قدر

پروردگارا،15روز از ماه رمضان گذشت اما هیچ نکردیم و اصلا نفهمیدیم که این15 روز چطور گذشت.

یک سال قدر و اندازه ها را کنار گذاشتیم و هرچه خواستیم کردیم.

(خودم را میگویم)

خودم که جز روزه اولی ها هستم را میگویم

خودم را میگویم که سال های پیش نفهمیدم رمضان چیست و قدر و اندازه ها چیستند و گرنه چه بسا بندگانی هستند که پا را فراتر از قدر و اندازه ها گذاشته اند.

داشتم میگفتم،روزه اولی هستم و تازه دارم میفهمم رمضان چیست،قدر چیست...

آری،تازه دارم میفهمم!

شب های قدر نزدیکند،همان شب های حساس که سرنوشت ها رقم میزنند.

بوی خوش شب های قدر به مشام میرسد.

میخواهم پایبند تر باشم،قدر راجدی بگیرم و درکش کنم اما(درک به معنایی دیگر)و...

این ها که گفتم همه برای خود بود اما سخنی با همه:

«شب های قدر را جدی بگیریم،همه باهم»

به سوی او...


  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۰۳
  • ۱۰۵۳ نمایش
  • محمد حسین عباسی

رمضان

قدر

ماه مبارک رمضان

شب قدر

رمضان الکریم

ویژه نامه

نظرات  (۱۳)

  • العبد التائب
  • شب های قدر نزدیکند.
    احوال ما چگونه است؟
    به خدا دوریم یا نزدیک؟
    به سوی او برویم و دیگر هیچ...
    سلام
    بروزم


    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    چشم میام
    ولی شما سر نمیزنیدا!
    سلام
    من روزه اولی نیستم ولی لذت شب قدر رو پارسال چشیدم ...
    آخ! ، چه کیفی میده!
    سبک میشی حسابی
    انشاالله یک سال سبک بمونی
    پاسخ:
    سلام
    خوبی؟
    از امروز که برنامه رو دادم دست آقاسید خوابم میره رو روال.
    روزه چندمی هستی!!!!
    منظورم سن تکلیفه ها!
    ان شا الله.
    همچنین.
    التماس دعا
    یاعلی.
    میگم که روزه اولی هستم
    پاسخ:
    منم همین رو میگم.
    ببخشید کامنت قبلی من رو ویرایش کنم ، بجای روزه اولی نبستم بنویس هستم ...
    یک اشتباه تایپی بود
    پاسخ:
    چشم آقا محمد جواد گل
    ولی این جا نمیشه نظر ها رو تغییر داد.
  • محمد مصطفی پور
  • سلام به داداش خوبم
    شاید خیلی سطحی به نظر بیاد ولی دعا کن حفظ کل قرآن هم توی مقدراتت باشه (من هم دعا میکنم)
    خیلی ها این راه رو شروع کردن ولی به پایان نرسوندن (از نظر من سلب توفیق شده ازشون و در آخرت مایه حسرتشون)
    شما که بیشتر راه رو طی کردی همت کن تا آخرش برو که تازه آخرش میشه اول هزار و یک چیز خوب دیگه
    عاقبت به خیری همراه با شهادت رو برات دعا میکنم در شبهای قدر

    شما هم برای من دعا کن که بسی محتاجم
    مواظب خوبیهاتم باش

    راستی ...
    گله و شکایت این هفته بماند برای بعد


    پاسخ:
    سلام
    باشه حتما...
    نه اصلا سطحی نیست.
    آره.........
    ما محتاج تریم.
    گله و شکایتی نیست.(لبخند)
    لطف داری ...
    پس این نظر رو با جوابت تایید کن :
    سلام
    من روزه اولی نیستم ولی لذت شب قدر رو پارسال چشیدم ...
    آخ! ، چه کیفی میده!
    سبک میشی حسابی
    انشاالله یک سال سبک بمونی
    .
    ممنونم
    العبد :)
    پاسخ:
    صد البته
    سلام
    وبلاگ شماهم خیلی خوب است...
    قلمتان سبز
    شما لینک شدید
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    شما هم لینک شدید.
  • راوی کوچک سیره شهدا
  • سلام آقای کم پیدا

    چه خبرا

    شب های قدر

    دعامون کن
    پاسخ:
    سلام
    کم لطفی نکنید دیگه!
    من کم پیدام؟
    شما هم دعامون کنید.
    سلام

    به روزم...
    پاسخ:
    سلام
    ان شا الله سر میزنم.

    نقش هر نغمه زد راه به جایی دارد

    مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد

    عالم از ناله ی عشاق مبادا خالی

    که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد

    سلام بر جناب محمدحسین،دوست عزیزیم:

    بهت تبریک میگم..نوشته هات واقعاً دارن عالی میشن.معلومه با تمرکز و تفکر بیشتری داری می نویسی...

    در این شبهای تعیین سرنوشت،برای همه دعا کنید.

    اینم یه دعای کوچیک از جانب من:

    "أللهم ارزقنا زیارة قبر الحسین(ع)

    پاسخ:
    سلام
    زیبا بود...
    خواهش میکنم لطف دارید.
    الهی آمین
    امام صادق (ع) میفرماید : برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام میگیرد و تصویب آن در شب بیست ویکم و تنفیذ آن در شب بیست‏ و سوم .

    (وسائل الشیعه، ج 7 ص 259) .


    سلام بر شما..

    در این روز های با عظمت دعا برای ما فراموش نشود . محتاجیم به دعای خیرتان بزرگوار .

    پاسخ:
    سلام
    چشم ولی به شرط دعای شما.
    الهی آن شب که همه قرآن به سر می کنند ما را توفیق بده قرآن را به دل کنیم.

    التماس دعا دارم
    پاسخ:
    الهی آمین
    محتاجیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">