العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

اینجا قاب زندگیست که در آن

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مدیر وبلاگ

قدرش را بدانیم...

جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۵ ب.ظ


نظرات  (۸)

  • سجّاده . . .
  • سلام 
    باید قدر لحظه لحظه های زندگی رو دونست
    خط قشنگی داری

    پاسخ:
    سلام
    بله،باید قدرشون رو دونست و به بهترین شکل ازشون استفاده کرد.
    لطف دارید
    و حالی که قدرش را ندانستیم ..
    پاسخ:
    آری -_-
  • هم‌قدم راوی
  • سلام. 

    عزاداری‌هاتون قبول

    اگه اربعین رفتید کربلا، دعا یادتون نره


    کانال حقیر در تلگرام (عکس نوشت دفاع مقدس):

    hamghadameravi_ir@
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
  • راوی کوچک سیره شهدا
  • سلام به برادر عزیزم محمد حسین
    شاید منو یادت نباشه
    ولی من همیشه بیادت هستم
    از همینجا سلام میکنم به اقا محمد جواد نیکزاد
    ضمنا وبلاگمو پاک کردم الان دست کس دیگه ایه
    امیدوارم هرجا هسین موفق باشین
    التماس دعا
    سلام من شما را در وبلاگم با نام العبد التائب لینک کردم
    لطفا وبلاگ منو با  نام اسلام لینک کنید 
    تشکر یا حق
    http://1islam.blog.ir/
  • راوی کوچک سیره شهدا
  • سلام
    نمیدونم منو یادته یانه
    یه زمانی وبلاگ داشتم
    کنکورتون چی شد؟
    اقای نیکزاد چیکار میکنن؟
  • کربلایی سید نقی آصف
  • چرا شما هم کم کار شدین اخوی یه یاعلی بگین دوباره شروع کنید
  • مریــــ ـــــم
  • دوسال گذشته
    کاش قدرشو الان بدونیم
    پاسخ:
    کاش ...l

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">