العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

اینجا قاب زندگیست که در آن

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مدیر وبلاگ

میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) مبارک باد

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۲ ق.ظ

میلاد امام حسن مجتبی

اماما امروز روز تولد توست.

چهارمین ستاره از چهارده ستاره ای هرچند به کار بردن لفظ ستاره برای تو مناسب نیست و نمیتواند نور وجودت را توصیف کند.

به راستی که هدیه خداوندی.

هدیه ی خداوند!

این پست ها و مطلب ها نمیتوانند حتی یک ذره از وجود پاک ونورانیت را توصیف کنند.

کریم اهل بیتی و تورا با خلق نیکو و کریم بودنت میشناسند.

چه صبری داشتی و  چه خلق زیبایی!

خدارا قشنگ درک کرده بودی...

---------------------------------

وقتی میخوانم سرگذشتت را از این که شیعه هستم،از این که مسلمانم،از این که امامی دارم به این صفات  افتخار میکنم.

-------------------------------

در مقابل این همه خوبی و پاکی چه بگویم؟

زبانم بند آمده است؟

چشمانم جای اشک هایم است.

اشک شوق.

---------------------------------------------------------

اماما حاجتی دارم که خود میدانی .خود باخبری!نیازی به بیانش نیست.

درست که روز تولد توست اما ازت هدیه ای میخواهم که بعدا خواهم گفت(خصوصی)

اماما تولدت مبارک



نظرات  (۶)

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام بزرگوار
    میلاد امام حسن(ع) برشما مبارک..
    متن زیبایی بود قلمتان مستدام.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    سلام
    همچنین...
    ممنون.
    الهی آمین
  • محمد مصطفی پور
  • امام حسن مجتبی ع : خداوند ماه رمضان را براى بندگان خود میدان مسابقه قرار داد،پس در آن ماه با سبقت گرفتن در اطاعت خدا به خوشنودى الهى می رسند،گروهى سبقت خواهند گرفت و رستگار می شوند و گروهى با سهل انگارى ضرر مى نمایند. (من لایحضره الفقیه ج 1 ص 511)
    ***
    گر تاب و تبت ذکر حسن جان باشد/گر نان شبت ذکر حسن جان باشد

    زهرا نگذارد به دلت غم باشد/ گر روی لبت ذکر حسن جان باشد
    ***
    پانزده روز ریاضت را در این ماه طاعت،یک نفس دویده ‏ایم تا در بشارت ولادت او،مژده عشق بشنویم و مژدگانی مهر بگیریم.او که از اشراق مهربانی ‏ها طلوع کرده و در بستر بخشندگی،دامن گسترده است.

    چقدر این دستان زخم ‏خورده،به دستگیری کریم اهل‏ بیت محتاج است !

    ***
    سلام به داداش خوبم،ممنون که برای آقا پست گذاشتی آخه آقا خیلی غریبه !
    یه نکته هم اضافه کنم،به هر کسی کریم نمیگن چون تعریف کریم در ادبیات عرب اینه : هیچ وقت نمیپرسه چی آوردی ؟ همیشه میپرسه چی میخوای ؟
    من که در کمال پررویی و در عین بی لیاقتی همیشه از آقا خواستم و آقا دریغ نکرده !
    ***
    التماس دعا
    مواظب خوبیهاتم باش
    پاسخ:
    سلام
    ممنون.
    من همین کریم بودن رو از صحبت های استاد فاطمی نیا شنیدم.خیلی خوب صفات امام حسن(ع)رو بیان میکردن.
    و شاید در کمال لیاقت.
    حتما لیاقتی در کار بوده که دریغ نکرده!
    خداکنه که  خواسته من رو هم دریغ نکنه.
    محتاجیم و محتاج
    یاعلی(ع)
    نیازی به گفتن حاجت نیست!!!
    نگفته می داند...
    پاسخ:
    بله....
    همین طور است....
  • العبد التائب
  • میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) مبارک باد.
    این مه که به بستان ولایت آمد

    نوری ست که از بهر هدایت آمد

    او آمده تا نور به شب ها بخشدر

    وح شرف و عشق به دنیا بخشد


    میلاد امام حسن علیه السلام مبارک باد
     
    پاسخ:
    بسیار زیبا بود
    همچنین.
    سلام
    در این گیر و گدار ، باید از شما بیاموزم ...
    قلمتان بهتر شده ، تبارک الله
    .
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم.
    شما استادی و من شاگرد.
    محتاجیم
    یاعلی(ع)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">