العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

اینجا قاب زندگیست که در آن

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مدیر وبلاگ

5 مرزبان ایرانی

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹ ق.ظ

سلام

با این که سه روز از سال جدید گذشته ولی هنوز 5 مرزبان ایرانی آزاد نشده اند،استاندار سیستان و بلوچستان و (...)هم که میگن داریم گفت و گو می کنیم!(مطالعه دقیق تر)

 

 

بنده خدا ها هم سال تحویل پیش خانواده هاشون نبودن!

همه برنامه هاو... هم دارن آمار جمع میکنن برای این که این 5 مرزبان رو آزاد کنن(که فکر نکنم تاثیر داشته باشه)

البته مسئولین دارن تلاششون رو میکنن ولی فکر کنم داره یکم دیر میشه!

از همه کسانی که دارن برای آزادی این عزیزان تلاش می کنن تشکر میکنم.

خداکنه که هر چه زود تر آزاد بشن.

نظرات  (۵)

سلام لایق دیدین به وب منم سر بزنید یا علی عیدتونم مبارک عزیز
پاسخ:
سلام
بله!
عید شما هم مبارک!
سلام چطوری می تونم با شما در تماس باشم یک کد اون اشتراک مطالب بلاگ در فیس بوک و گوگل پلاس و شبکه افسران رو می خواستم با اینکه می دونم زحمت میشه
پاسخ:
سلام
اصلا زحمت نیست
فرستادم توضیحات رو.
  • علی ابراهیمی
  • به قول یه بنده خدا، سربازی که تو پستش میخوابه حقشه که همچین بلایی سرش بیاد. بچه های ما تو خیال خودشون میگن شبا که ما تو خوابیم... در صورتی که خبر ندارن زودتر از ما خوابیدن! بابا اصلا واسه من سواله چرا همچین نیروهایی یا اصلا این تعداد نیرو رو تو همچین نقاط خطرناکی میذارن میذارن...؟!

    نظر خودم: منم اول فکر کردم این آقا داره عجولانه قضاوت میکنه. ولی یکم فکر کردم دیدم بیراهم نمیگه!
    پاسخ:
    سلام
    حالتون خوبه؟
    آقا کی گفته ینا اینکارو کردن بنده خدا ها؟
    نگید آقا نگید!
    یعنی چه؟
    اشتباه فکر میکنید.
    کاملا با نظرتون مخالفم!
    ):
  • علی ابراهیمی
  • منم کد دارم. یه بار امتحان کردم وسط در وسط نشد! میشه از بخش ویرایش قالب اون خط مربوطه رو واسم بفرستید...؟!
    پاسخ:
    ؟؟
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " 5 مرزبان ایرانی عید را در اسارت بودند "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/24197
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "در نوروز هدیه‌ای خدمت امام علی (علیه‌السّلام) آوردند. حضرت پرسیدند: این چیست؟ عرض کردند: ای امیرالمؤمنین! امروز نوروز است. امام علی (علیه‌السّلام) فرمودند: هر روزمان را نوروز کنید."
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">