العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

اینجا قاب زندگیست که در آن

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مدیر وبلاگ

در رکاب امام

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۴۲ ق.ظ

هرلحظه که فرا میرسد می گویم کاش در رکاب امام بودم ...

اما نمیدانم اگر در همان اوضاع هم بودم باز این را می گفتم یا نه!

هی...

زمانه چه کار که نمی کند ، تا جایی که خودت هم نمی دانی فردا را چه کاره ای!

خودت دستانمان را بگیر آقا!

نظرات  (۲۱)

هرکسی را تو پسندی بشود خادم تو

سلام ...
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون که سر زدید.
سلام
زیبا بود.
برچسب "ashura" هم بزنین برای مطالب مرتبط حتما.
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون.
چشم حتما.
التماس دعا

سلام.

 

پاسخ:
و علیکم السلام
سلام
خودت دستمان را بگیر....
پاسخ:
الهی،نگاهی

سلام علیکم

ان شالله با عنایت حضرت حق بتونیم ثابت قدم باشیم.

پاسخ:
ان شا الله
  • رها پاک سرشت
  • سلام 
    بسیار زیبا بود
     یا علی....
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    حسین جان
    ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام
    با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد..
    پاسخ:
    بسیار زیبا
    یا صاحب الزمان
    زود به سلطنت رسد
    هرکه بود گدای تو

    سلام بزرگوار
    وبلاگ زیبایی دارید...
    و ممنون از حضورتون در وبلاگم...
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    حواسمان باشد که حسین را قربت الی الله کشتند...

    پاسخ:
    و مشکل همین جاست... و بهتر که بگوییم نکته همین جاست...
    صحیح می فرمایید
    خدا عاقبت امرمان را بخیر کند
    پاسخ:
    ان شا الله
  • محدثه نیک سرشت
  • حق گفتید...

    و در این تنگنا تنها و تنها خود مولا باید دستگیرمان باشد تا سلامت بمانیم...

     

    برای هم دعا کنیم...

    یا علی.

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون که سر زدید
  • علیرضا رضایی
  • ایشالا آقا دستمون رو میگیره
    پاسخ:
    ان شا الله.
  • علی ابن الرضا
  • دست من گیر که این دست همان است که من
    سالها در غم هجران تو بر سر زده ام
    .....
    سلام و خدا قوت
    سلام بزرگوار...
    از حضور ارزشمندتون سپاسگزارم...
    وبلاگ ارزشمندتون به پاس مطالب ناب و ارزشمندش لینک شد...
    حسینی بمانید....
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون ولینک نکردید که!
  • رسول سالارکریمی
  • سلام
    انشاءالله همگان عاقبت بخیر شوند
    پاسخ:
    ان شا الله.
  • صادق صداقت
  • سلام

    سرباز بودن لیاقت می خواهد

    یاعلی

    پاسخ:
    بله
    همین طوره.
    التماس دعا
  • عمار حضرت آقا
  • سلام.ممنون از حضور سبزتون

    پاسخ:
    سلام
    خواهش می کنم.
    جای گله، ز فاصله ها گریه میکنم...
    با نام سیدالشهداء گریه میکنم....
    تو در ازای اشک به من کربلا بده....
    من در ازای کرب و بلا گریه میکنم...

    انشاءلله خدا روزیمان کند زیارت کرب و بلا را با معرفت کامل...

    وبلاگ ارزشمندتون لینک هست. چند لحظه اینترنتم قطع شد وقفه ای در ثبت لینک وبلاگ خوبتون بوجود اومد که برطرف شد...
    التماس دعای شهادت با معرفت...
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون وببخشید بابت این عجله.

    سلام.

    درد دل ما را گفتید...

    زیباست...متنش ولی دردناک است عمقش.

    پاسخ:
    سلام
    خوشحالم که همدردیم ولی گریانم که این درد،بد دردیست.
    بله همین طوره
  • بانوی آب و آئینه
  •  

    عظم الله علی اجورنا مقدمتان گرامی

    پاسخ:
    خیلی ممنون
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    ان شاء الله لیاقت پیدا کنیم پیرو واقعی مولا باشیم.
    پایدار باشین.
    التماس دعا..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">