العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

دلنوشته

العبد التائب

اینجا قاب زندگیست که در آن

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مدیر وبلاگ

اقای رفسنجانی!شما چرا؟

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ب.ظ

 

 

 

رفسنجانی: از وقتی من نمی‌روم، نماز جمعه «سبُک» شده است/ آقای هاشمی! نماز جماعت مختلط آشوبگران را یادتان هست؟

احتمالا یادشان رفته که در فتنه 88 نماز جمعه تهران به جماعت چه کسی برگزار شد!

خدارو شکر که آقای رفسنجانی اونجا بودند و اون طور شد و  گرنه اگر نبودند که وضع بد تر میشد!

اصلا مگر اون آدم های اجیر شده  کار دیگه ای هم  میتوانستند انجام بدهند که با حضور شما انجام ندادند؟!

و در ادامه!....

* قضیه حضورتان در تریبون نمازجمعه چه شد؟ آیا برای بازگشت به تریبون خودتان انگیزه‌ای دارید یا نه؟
 
- انگیزه ندارم که بیایم. اصولا انگیزه سخنرانی و گفتن را ندارم. نمازجمعه هم جایی است که باید خیلی کار بکنیم که حرف‌های درست و پخته‌ای بزنیم. مستقیم پخش می‌شود و همه دنیا نگاه می‌کنند. زیبنده نیست آدم اینطوری حرف‌هایی بزند نماز و جماعت و اسلام و همه اینها را سبک کند.
 
* از سوی ستاد نمازجمعه اقدامی نشده و دعوت نمی‌کنند؟
 
- مدتی دعوت کردند اما دیگر مایوس شدند.
 
* شما اجابت نکردید.
 
- البته شرایط هم به‌گونه‌ای است که در این موقعیت حرف زدن در جمعی که هرکس بخواهد، بیاید، می‌آید و هرکار هم بخواهند، بکنند، می‌کنند. آثار منفی هم می تواند داشته باشد لذا باید این مساله را هم دید. 
خنده دارد یا گریه؟
خودتان قضاوت کنید!
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم!

نظرات  (۸)

  • راوی کوچک سیره شهدا
  • سلام...
    راجع به عکست من اول فکر کردن بالا پشت بام خونه تون هستی
    باخودم گفتم رفته برف روبی!؟ اون بالا دنبال گربه کرده ؟!
    گفتم عجب پسر شیطونیه این...

    بعد دیدم انگار زیر پات آهن زنگ زده است ، بعد چفیه هم داری
    معما شده بود تو ذهنم
    تا اینکه فهمیدم ، راهیان بودی ...

    ضمنا" موهاتو فشن کنی بهت میادا...(اینم برای خنده)

    ضمنا" بابت ایمیل ممنون داداش... ان شاءالله جبران کنیم...

    شما هم سنگر ما بیا .....
    خیر پیش
    پاسخ:
    سلام
    آره دیگه راهیان نور!
    فشن؟فاشن؟فشان؟آتش فشان؟موضوع چیه؟
  • راوی کوچک سیره شهدا
  • سلام داداش
    وقتی دیدم نوشتی وظیفه بود
    خجالت کشیدم
    دستمون بهت نمیرسه تشکر کنیم
    گفتم این دوتا فایل رو تقدیمت کنم
    یکیش مداحی میثم مطیعی
    یکیش سخنرانی استادمه

    فدات
    http://s5.picofile.com/file/8119063600/qTpaa.mp3.html

    http://s5.picofile.com/file/8119063718/895_12s.mp3.html



    پاسخ:
    ای بابا
    شرمنده نکنید دیگه
  • راوی کوچک سیره شهدا
  • سلام
    اره داداش خجالت...

    بس که شما گلی...

    بازم ممنون بابت همه چی


    پاسخ:
    ای بابا(:
    رسیدن به مقام «محبت» محصول سیر و سلوک و پیمودن راه در مراحل پیشین است و انسان بر اثر تمرین و فاصله گرفتن از هرگونه فریب و امر ناپایدار و دل نبستن به غیر خدا، «حبیب الله» مى‏شود.
      یکى از مبانى مهم تعلیم و تربیت در اسلام، «محبت» است. قرآن کریم که معلم و مربى اخلاق است مهم­ترین محور فضایل اخلاقى را محبت مى‏داند و امام صادق (سلام الله علیه) مى‏فرماید:
     
    «خداى سبحان پیامبر خود را با محبت الهى تأدیب و تربیت کرده است.»

    جوادی آملی، عبدالله؛ مراحل اخلاق در قرآن، قم، انتشارات مؤسسه اسراء، ص 325


    سلام.
    با مطلب "مجروحی دیگر در راه امر به معروف" به روزیم...
    منتظر شما و نظراتتون....نظرات زیباتون

    التماس دعا
    اللهم عجل لولیک الفرج

    یا زهرا
    خداوندا ما بنده های حقیر تو گنهکاریم وهمیشه خواهان غفو و بخشش از در گاه معبودیت تو ایم تو رو قسم میدم به مظلومیت اقام حسین و به دو دست بریده ابوالفظل به حق همین ایام سوگواری بیبی دو عالم مادرمان فاطمه تمامیه بیماران و مریضان بالاخص مریضان صعب العلاج منجمله دوست این عزیز همه را شفای عاجل عنایت بفرما ...............الهی امین .........یارب العالمین
     ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*_____بارالها _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*___دل مارا 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*__مانند 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*__پر پروانه _0♥000000000000♥0,*-:¦:-*__نازک ___0♥00000000♥0,*-:¦:-*__بفرما _____0♥000♥0,*-:¦:-*__قلب آقا _______0♥0,*-:¦:-*__امام زمان _______ازماخشنودوراضی بفرما سلام ودرودبربهاربی خزان ممنون ازلطفتون اللهم عجل لولیک الفرج
    هرجا آقای رفسنجانی باشد باید خندید...
    پاسخ:
    به قول دوستان آقای خاطره  http://bayanbox.ir/id/8246898713025034194?view
    سلام علیکم دوست سیاسی من ! شوخی کردم ؛ دوست متعهدم
    کاملا می دونم این پست از روی تعهد بوده اما حقیر به نظرم میاد به این زودی نباید گفت اعوذ بالله ! ایشون هنوز هم به نظرم شخصیت بزرگی هستند که واقعا خود حقیر به ایشون بدهکارم ! شاید من زیاد با خبر نیستم اما دوست هم ندارم زود قضاوت کنم ؛ التماس دعای فراوان
    پاسخ:
    سلام به دوست (قریمی) اما همیشه new
    من به ایشون نگفتم اعوذ بالله،به افکاری که داشت به ذهنم میومد و ممکن بود اشتباه باشه و به شکلی یه تهمت باشه گفتم اعوذ بالله...(حالا شاید بد گفته شده)چون یه دفعه آخرش گفتم...
    به هر حال منظور این بود...
    درباره ی بخش دوم نظرت:من دیگه حرفی ندارم !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">